Tuesday, October 13, 2009

Infarct!

Oooooh, babelor, nu, nu, nu, nu, nu!!!

Rău! Fut! Fut! Caca! Rău!

Babelor,

Deschid Times-ul de azi, pe net. Să văd ce, să văd cum. Printre alte ştiri, dau peste următorul titlu:

“1960s singer gets half of publishing rights to Michael Jackson song”

Bine, îmi zic, normal, Michael a furat un cântec şi acum cineva îşi reclamă drepturile. Foarte bine. Deschid articolul, citesc primul paragraf:

“Michael Jackson’s estate has agreed to give an obscure 1960s Canadian singer 50% of the publishing rights to ‘This is It,’ the song released posthumously yesterday, after Paul Anka, the singer, claimed that Jackson ’stole’ the song from him.”

Şi cam aici am suferit infarctul. Nu m-a durut, şi nici n-a ţinut mult, mi-am revenit repede şi acum sunt ok.

Dar babelor, babelor! The Times, ziarul meu de căpătâi! Care mai avea puţin şi ajungea homepage-ul meu în Firefox! Să scrie că Paul Anka, autorul şi interpretul unor piese fantastice, celebre şi geniale cum ar fi “Diana”, “You are my destiny” şi “Put your head on my shoulder” este un cântăreţ canadian obscur din anii 60!

OBSCUR? OBSCUR E MĂ-TA!

No comments:

Post a Comment